بازنویسی، پارافریز و رفع سرقت ادبی

تخصصی ترین مرکز خدمات بازنویسی، پارافریز و رفع سرقت ادبی

خدمات بازنویسی، پارافریز و رفع سرقت ادبی

 به مرکز ارائه خدمات

بازنویسی، پارافریز و رفع سرقت ادبی

خوش آمدید

گروه خدمات بازنویسی، ویرایش، صفحه آرایی، پارافریز و رفع سرقت ادبی توسط شرکت ترانس ادیتور (Transeditor)، به همت و پشتیبانی محققین و اساتید دانشگاهها، در ارائه زمینه توانایی پژوهش و دانش خود به زبان انگلیسی در ژورنال‌ها و کنفرانس‌های معتبر بین‌المللی (از جمله: مجلات انتشارات الیزیورElsevier ، پاب مد PubMed، آی اس سی ISC، , ای اس آی ISI)  تاسیس شده است. 

هدف اصلی این گروه خدمات عبارتند از:

* ویراستاری فنی و تخصصی متون علمی و پژوهشی مقالات فارسی و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی از لحاظ  دستوری، املائی،  تناسب تخصصی واژگانی، علائم نقطه‌گذاری، نگارش و انسجام بندی جملات و پارگراف‌بندی.

* ویرایش و رفع سرقت ادبی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی

* بازبینی و رفع سرقت ادبی متون زبان انگلیسی

* بازنویسی، پارافریز و رفع سرقت ادبی

 بررسی و تشخیص سرقت ادبی یا (Plagiarism Checking) 

* تایپ و صفحه آرایی متون پایان نامه های تحصیلات تکمیلی

  

   

از این حیث، این گروه خدمات بازنویسی، ویرایش، صفحه آرایی، پارافریز و رفع سرقت ادبی، با حمایت و گردآوری جمعی از ویراستاران زبده، و تاپیست های فعال در رشته گرایشهای گوناگون سعی کرده است تا قدمی بزرگ در جهت ارائه راهکار علمی در بین دانشجویان و اساتید بصورت خدمات آنلاین تایپ، ویرایش، و بازبینی متون  انگلیسی و پارافریز پایان نامه انگلیسی  در کشور بر دارد. 

این مرکز، با ارایه خدمات ارزنده و تخصصی و ویرایش کامل، سریع، دقیق و تمام وقت با بکارگیری از متخصصان خارجی در هر یک از رشته های تخصصی آماده خدمت رسانی به دانشجویان، پژوهشگران و اساتید محترم می باشد.

این گروه همچنین افتخار دارد قدمی مفید در پیشرفت اهداف بلند مدت و کوتاه مدت علمی کشور برداشته و به عنوان یک مرکز تخصصی در زمینه بازنویسی، پارافریز و رفع سرقت ادبی، زمینه ساز پذیرش و چاپ تعداد بیشماری از مقالات ایرانیان در مجلات علمی و بین المللی شده است. 

توجه داشته باشید که این گروه خدمات، هرگز در زمینه نگارش مقاله یا اخذ پذیرش و چاپ مقاله در مجلات فعالیت نمی کند. تنها تمرکز این گروه، ارایه خدمات بازنویسی، ویرایش، صفحه آرایی، پارافریز و رفع سرقت ادبی، با بهره گیری از  متخصصین و ویراستاران نیتیو و بومی در هر یک از رشته های تخصصی آماده خدمت رسانی به مجلات علمی، دانشجویان، پژوهشگران و اساتید محترم می باشد. 

 

کیفیت ضمانت تضمینی: پس از تحویل هر کار، دانشجو تا 6 روز فرصت دارد تا هرگونه ابهام و یا نقص (عبارت از کامنت های استاد و رفع هر مشکل گرامری و فنی) را به اطلاع موسسه برساند و از آنجا که تحویل هزینه به نویسندگان نیز پس از 6 روز از تحویل کار به دانشجو صورت می گیرد، هیچگونه نگرانی بابت کیفیت کار وجود نخواهد داشت. تضمین کیفی موسسه برای بخش ویرایش و اصلاحات اساسی در این 6 روز خواهد بوده که شامل ویرایش مجدد رایگان خواهد بود؛ درخواست بازبینی متن باید به صورت کتبی از طریق ایمیل ارسال گردد و در صورت عدم ارسال چنین ایمیلی از سوی دانشجوی محترم در مدت تعیین شده، پس از گذشت 6 روز کاری، هیچگونه وظیفه ای بر عهده موسسه نمیباشد. 

 

کلید واژه های خدمات ما: 

 

  ایمیل جهت ارسال مقاله به منظور ویرایش و ترجمه:

transeditor.ir@gmail.com


شماره تماس:  09104443215

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه
Editing and Proofreading Services تخصصی ترین مرکز خدمات بازنویسی، پارافریز و رفع سرقت ادبی